Sunday 25 March 2012

Mengapa kami selalu recommend Clearstart30


Firstly, nak mintak maaf cause dah lama x de update anything in the blog pasal proses Bios Life Slim & sewaktu dengannya. Akak nie busy dengan kemas rumah nak pindah.. so tgh serabut tgk banyak lagi bendalah nak dikemas, dengan laptop yang telah kojol.. hadeh..

 meh kita citer why team cepatkurus.com selalu ckp you have to detox dengan Clearstart30.

Percaya tak dalam usus kita ada parasite.. bukan parasite cam dlm minum yacult tuh ye.. this is the parasites.. bad ones.. 

x sanggup nak tunjuk foto..but last time they did this to the patient.. i think mereka masih lagi buat colon irrigation if ada masalah membuang air besar..


Scary bukan..


Tuh pulak gambar usus berkerak,. so lepas detox, dah clear..taraa.. tapi x logic la nak tgk colon sendiri kan unless uols pergi doctor la..

Menurut Secrets of Robust Health, simptom yang biasa related dengan parasite dalam usus adalah :

  • Masalah membuang air besar
  • Masalah perut kembung/gas
  • Cirit-birit
  • Allergik
  • Telinga gatal
  • Perasaan nervous
  • Tooth grinding/ gigi bergeser ketika tidur
  •  Pelupa
  • Masalah tidur
Tuh antara simptom-simptom nya,.. 

Macam mana kita ada parasites dalam USUS

Pemakanan dengan memakan ulam, makanan mentah dan separuh masak seperti sushi, steak yang half cook.. dan juga minuman

Parasites nie jugak datang dari serangga seperti nyamuk, binatang peliharaan dan juga boleh didapati dari manusia. Sentuhan secara tidak sengaja atau sengaja melalui kurangnya menjaga kebersihan..

Mengapa Clearstart30 Cleansing Program?

Normal detox di farmasi dalam bentuk laxative, jika diambil hari-hari akan menyebabkan badan kurang nutrisi dan cecair, juga membuatkan badan tidak normal. Normal detox di farmasi hanya mengandungi fiber yang akan menyingkirkan bahan kumuhan melalui pembuangan air besar tanpa menyingkirkan bad parasites dalam usus anda. Clearstart30 juga sangat lembut untuk usus, kerana inilah kami hanya menyarakan Clearstart30 diambil setiap 6 bulan sahaja. 

So mengapa bayar kurang tetapi keputusan tidak memuaskan.. Mengapa kami tidak famous dalam akhbar atau majalah media cetak, kerana polisi kami untuk tidak menjadi too commercial dan hanya mementingkan $$$$ dari keberkesanan. That's why semua testimonial adalah BENAR, REAL.. 

I akan cuba update berita selanjutnya dari hari ke hari.. Berminat untuk mendapatkan Set Clearstart30, 30 hari proses pembersihan yang MESRA usus tanpa cirit-birit..? 


WA/CALL/SMS : 012 344 7670 (Tasha)
Email : nattashazainal@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Anyeonghaseyo gangnam style..

Sekarang berada di Seoul tapi business berjalan seperti biasa.. keep the spirit on.. ecey.. more update after this.. global convention here ...