Wednesday 4 July 2012

Tetapkan matlamat untuk terus MAJU

Selalu kita dengar orang berjaya apa ucapan dari kita? Adakah kita berasa iri hati? Atau kita berasa gembira & kejayaan itu juga milik kita? Apakah kita hanya melihat dari jauh & tidak melakukan apa-apa? In Happy Life Project, we teach you how to become positive.. kita ajar anda bagaimana nak bersama-sama dengan yang mahukan kejayaan dan anda pasti BERJAYA jika anda mempunyai matlamat yang TETAP.

Berkata pasal MATLAMAT. Apakah MATLAMAT anda sekarang? Apakah MATLAMAT anda tentang tahap kesihatan anda? Adakah masih berada di takuk lama? Saya MAHU kurangkan berat badan & mendapatkan berat yang IDEAL.. Saya MAHU menurunkan paras KOLESTEROL tetapi saya masih lagi sihat untuk bekerja. Saya MAHU menurunkan paras GULA tetapi saya tidak begitu kronik.. Selalu kita letak kesihatan ke tepi kerana masa tidak menunggu kita.. kita perlu bekerja keras setiap hari agar anak di rumah terjaga..boleh membantu si suami..boleh membantu si isteri.. itu MATLAMAT tahap kesihatan anda..

Bagaimana pula MATLAMAT kewangan anda? Berapa % wang yang anda simpan setiap bulan? Berapa % wang yang diberi kepada ibu bapa? Berapa % wang entertainment/ perbelanjaan untuk suka ria? Berapa % wang perbelanjaan rumah? Benda-benda yang nampak simple tetapi kita selalu abaikan..kerana selepas graduate, kita telah membina hutang.. hutang semasa belajar..nak kahwin pon hutang lagi.. beranak pon hutang.. sampai bila? 

Ini belum masuk lagi MATLAMAT masa.. bagaimana MASA anda dengan keluarga? Bagaimana pengurusan MASA bersama dengan anak-anak? Bagaimana pengurusan MASA bersama isteri/suami? Bagaimana pengurusan MASA dengan ibu bapa? Kita mungkin antara yang LUCKY, mempunyai HARTA tetapi tidak mempunyai MASA. Berapa ramai yang masih lagi bekerja keras, main golf kerana nak dpt kontrak besar, terlupa bahawa anak semakin besar..terlupa yang hubungan suami isteri perlu dijaga..terlupa MASA dengan Tuhan? dah banyak berlaku.. semakin kita mengejar kemewahan, kita lupa MASA dengan TUHAN. MASA beribadah di MAKKAH.. MASA nak menunaikan HAJI.. MASA nak menunaikan UMRAH.

Bagi saya sendiri.. I already TETAPKAN MATLAMAT. Tidak perlu pandang siapa-siapa..diri sendiri perlu dijaga.. Langkah pertama, TETAPKAN MATLAMAT kesihatan OPTIMAL. Bila kesihatan diri sendiri terjaga dan diparas optimal, semua benda positive pon datang... Alhamdulillah.. bermula dengan Clearstart30.. 3 Langkah mudah untuk mendapatkan usus yang bersih..Usus yang bersih punca kesihatan yang optimal.

Makan fatty crab pon boleh maintain sihat sejahtera..
Suka dengan penampilan sekarang.. tiada bonjol melampau..masih lagi dpt menikmati hidangan tanpa perlu risau berat badan ke..kolesterol ke..gula ke.. 3 Langkah mudah dengan HARGA MAMPU MILIK. Hanya RM248 saje sebulan. 1 kali setahun atau pun 2 kali setahun. Berbaloikan? RM8 sehari je untuk usus yang bersih. Pagi dimulai dengan :
1. Paraway Plus : Ambil ketika perut kosong.Bertindak sebagai membuang telur parasite dan juga memengsankan parasit yang jahat. Segala kekotoran badan berpunca dari parasit. Tidak ke kita sedar bahawa muka berjerawat, sakit kepala migrain, letih lesu, berat badan naik mendadak, alergik semuanya berpunca usus tersumbat? Kolesterol tinggi juga bermula dari usus yang tidak bersih.. Lagi-lagi kita nie jenis makan nasi dahulu baru makan buah..Mmg proses penapaian berlaku. Maka jangan terperanjat kalau bau yang dikeluarkan semasa membuang atau buang gas sangat busuk dari biasa.
2. Lifiber : Diambil 30 minit selepas Paraway Plus. Cara mudah, campur air dengan lifiber, goncang dan minum. Kalau mahu hanya campur susu atau jus dengan Lifiber dan minum. Mudah bukan? Tiada pantang diperlukan dalam proses detox nie. Lifiber akan bertindak seperti skrub yang menyental daki-daki di dinding usus. Usus pon perlu disental seperti gigi juga tetapi ini adalah cara yang sangat gentle..lemah lembut tiada sakit perut melampau. Ataupun berak-berak melampau.
Malam
3. Sebelum tidur pastikan mengambil Nature's tea. Hanya rendam 2-3 minit di dalam air panas secawan. Dinikmati ketika panas. Jika hari berikut tidak membuang, rendam Nature's tea selama 5-10 minit untuk mendapat kesan optimal.
Mudah..mulai dengan MATLAMAT kesihatan anda pada tahun ini.. bila usus sudah sihat, bersih..barulah kita zoom kepada kesihatan yang lain.. Saya telah mulai langkah 1..jaga usus.. lepas itu mula pula dengan menjaga kadar gula dalam darah, kolesterol dan juga membakar lemak secara kekal dengan Bios Life Slim.
Simple saja cara pengambilan Bios Life Slim. Nak kurus, nak sihat, senang saja.. tiada penyeksaaan dlm penyediaan Bios Life Slim.
Pagi : Make sure breakfast adalah high protein breakfast, kerana jika ambil karbohidrat, maka badan akan menyimpan lemak. Kalau high protein lebih disarankan bagi mendapatkan pembakaran lemak dan juga tenaga yang sempurna. Tunggu 4 jam sebelum lunch. Makan tengahari/Lunch : Ambil Bios Life Slim. Tunggu 10-15 minit sebelum makan. Makan apa yang anda mahu. Banyakkan sayur-sayuran kalau boleh. Minum Petang : Seeloknya tidak minum petang selepas makan tengahhari/lunch. Jika mahu, minum petang yang ringan seperti biskut dengan air kosong saja sudah memadai. Makan Malam/dinner : Minimum 4 jam selepas Lunch. Ambil Bios Life Slim. Tunggu 10-15 minit sebelum makan. Makan apa yang anda mahu.
Ikut saja rules yang kami bagi, Insha Allah kesihatan itu milik anda. Badan akan membakar lemak secara kekal selama 90 hari. Mudah, tidak perlu berpantang makan.. Jangan lupa minum air 1-2 litre sehari. Jika boleh exercise, kita tidak banyakkan berjalan saje..
MATLAMAT kesihatan telah tercapai.. bagaimana nak MATLAMAT kewangan dan juga MATLAMAT masa.
Dalam Happy Life Project, kami menekankan MATLAMAT kesihatan, kewangan dan juga masa. Jom berjumpa untuk keterangan lebih lanjut. Ring saja Franchise owner Bios Life Slim berhampiran anda. Jika kita ada MATLAMAT untuk terus MAJU, pasti jadi.. amalkan jadik positif, Insha Allah rezeki itu mudah untuk anda.
Ada 3 cara untuk menjadi kaya... 1) Mewarisi harta kekayaan ibu bapa 2) Menyimpan 3) Menerusi perniagaan Kami mungkin mempunyai TOOLs untuk anda gunakan sebagai panduan. No telefon saya tertera di bawah. Jika malu, no husband saya juga di bawah. Jom jumpa untuk mengetahui adakah Happy Life Projek ini untuk anda. Jika anda MAHU, pasti BERJAYA.
Tasha 012 344 7670
Tony 012 344 7609
Email kami : cepatkurus@gmail.com/ nattashazainal@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Anyeonghaseyo gangnam style..

Sekarang berada di Seoul tapi business berjalan seperti biasa.. keep the spirit on.. ecey.. more update after this.. global convention here ...