Saturday 7 January 2012

Believing and achieving..

Happy weekends lovely readers!

Walaupon x sihat, batuk la flu, tetapi I still gagahkan jua nak p anta stok to my beloved customers.. alhamdulillah now i can smile..even though 1st mth tough for us..nak establish a business bukan mudah..but i am glad my husband really support me! Clap..clap..

Thank u jugak to the happy life angels yang berjuang sama-sama nak establishkan our business.. apa yang I suka is the world class products..sekarang dah start consume immuzen, ye la h5n1 dah dtg balik..cny pon dah near..hari panas menjelma..sure immune sgt lemah..i consume plak immuzen..my body immune sgt lemah..then tambah minum chlorophyll..tak payah bazir duit p salon buat facial. U will glow, Insha Allah.

I can see my face berubah dr kusam jdk brighter..alhamdulillah..penat je abes duit dr sk2 ke beli kosmetik kat korea.pakai gak la sbb dah beli..nanti turn 30 bleh ambil enjuvanate plak..so far, consuming is believing la org ckp..sape nak porcelain skin boleh beli green tea oil.. sgt berbaloi..for yg ada ekzema pon boleh..berkesan..apa yg best unicity nie is a reseach company..100yrs in this industry, tak payah pening pala kan..

Ok la..lastly i nak ckp..if u believe sth then insha Allah u will achieve it.. nanti update lagi..sbb nak dinner! Sekarang sgt sibuk with business..sape interested with thr wonderful products pm me ye!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Anyeonghaseyo gangnam style..

Sekarang berada di Seoul tapi business berjalan seperti biasa.. keep the spirit on.. ecey.. more update after this.. global convention here ...