Sunday 29 January 2012

Kalau si gelas kosong...

Sekarang nie mmg hampeh nak update blog..why? Busy managing my business & trying to expand my business..org ckp spread the love.. yes, happy life project is about spreading love..

Terharu baca catatan kak lola..alhamdulillah anak-anak buah kak lola mula mengikut jejak kak lola..as i said, jika kita berani berubah, the result Insha Allah.




Gelas kosong nie bukan sekadar hiasan.cuba bayangkan gelas kosong inilah kehidupan anda.. di mana seharusnya tahap kepenuhan air dlm gelas yg membayangkan kehidupan anda? Ye..saya juga terfikir,di mana tahap kepenuhan gelas saya.. hidup kita, kita adalah pencoraknya.. maka saya pilih happy life project as my destiny..dlm kehidupan, saya juga banyak membuat kesilapan dan pembaziran waktu..dan di kala ini, tiada lagi excuse yang harus atau patut saya berikan..saya harus berubah..

Org kata benda baik perlu dikongsi..saya kongsikan bersama dengan makcik tercinta, ilajoe..di jb.. juga Sis in law, azlina di menara telekom, kakak tersayang, kak lola di HP, bangi..tak lupa husband saya yg merangkap business partner juga.. for me, if u want to do, there's no excuse in anything..

Allahuakbar..air mata hampir menitik melihat smses dr kak lola.. i am happy i can share this project & make her life different. Tak kira siapa anda, busy dengan anak2 ke..anda perlu invest 2-3 hrs per day saja nak buat this happy life project. insha Allah i will guide u through. Just make an appointment with me ok?

Slowly pon kalau kita buat, Insha Allah kita boleh.. saya hope i can make more happy people. Insha Allah. Janji saya pada Tuhan setiap kali sujud, janji saya pada business partners.. Insha Allah.. hold my hand, dearie, i shall see u on top!

Love
Tasha
012 3447670

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Anyeonghaseyo gangnam style..

Sekarang berada di Seoul tapi business berjalan seperti biasa.. keep the spirit on.. ecey.. more update after this.. global convention here ...