Tuesday 19 June 2012

Vara oo vara

My dream clutch bag for raya.. chop.. kene check dulu what is my baju raya colour.. smalam berjimba with my bff/ business partner, kak lola di Plaza Damas. Kami mempunyai dream yang sama.. nak pegang 4-5 digit income..I am not talking about active income. Passive income..

Tuh yang tetiba clutch Vara menjelma.. best kan.. so fashionable... I bought 1 dress from Zawara for our Bangkok trip. yeay!!!!


Tak sabar rasanya nak ke Bangkok with kak Lola & hubby.. my parents pon tag along.. pastuh x sabar nak Mahalo Hawaii!~! Yippa.. Dream Big and dare to dream.. dari komplen yang bukan-bukan.. jom generate wang raya.. 4 digit.. Insha Allah with God's will & determination..

Kak Lola, tuh baju Nurita Harith for Korea.. mau? Price I already got leh,.. tailor-made lagi. :P

Extra income raya???
PM me
tasha
012 344 7670
nattashazainal@gmail.com

1 comment:

Anyeonghaseyo gangnam style..

Sekarang berada di Seoul tapi business berjalan seperti biasa.. keep the spirit on.. ecey.. more update after this.. global convention here ...